Asiakaspalvelu

Korttitilitysten raportointipalvelu

Minulla ei ole vielä tunnuksia Korttitilitysten raportointipalveluun, miten saan palvelun käyttööni?
Korttitilitysten raportointipalvelu edellyttää palvelun tunnuksien hakemista Netsiltä.  Sopimuslomakkeen löydät nettisivuiltamme. Saat lomakkeen myös tilaamalla sen sähköpostitse osoitteesta korttitilityspalvelut(at)nets.eu tai soittamalla Netsin Kauppiaspalveluihin p. (09) 6964 6336 arkisin klo 8-16.30.

Korttitilitysten raportointipalvelu

Minulla on palveluun jo tunnukset, miten kirjaudun sisään?
Pääset kirjautumaan palveluun kirjoittamalla sisäänkirjautumissivun  kenttiin käyttäjätunnuksen ja salasanan.

https://merchantportal.luottokunta.fi/nets

Olen tilannut tunnukset, miksi en ole niitä vielä saanut?
Korttitilitysten raportointipalvelun tunnukset toimitetaan Kauppiassopimuksessa / eMaksupalvelu -sopimuksessa ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Sopimusten käsittely voi kuitenkin ajoittain ruuhkautua, joten tunnuksien toimittaminen voi viivästyä.

Miksi palvelu ei hyväksy salasanaani?

  1. Varmista, että kirjoitit salasanasi oikein. Salasanoissa kirjainkoko merkitsee.
  2. Varmista, että Caps Lock ei ole käytössä.
  3. Jos palvelu ei näiden toimenpiteiden jälkeenkään hyväksy salasanaasi, voit tilata uuden salasanan klikkaamalla Salasana-kentän vieressä olevaa linkkiä 'Salasana unohtunut?'

Mitä teen jos palvelin/serveri ei vastaa tai koen viivettä?

  1. Yritä uudelleen painamalla takaisin- tai päivitä -painiketta.
  2. Yritä myöhemmin uudelleen.
  3. Ongelman jatkuessa ota yhteys Netsin Login Support:in puhelimitse (09) 6964 6337 tai sähköpostitse. Palvelemme arkisin klo 8-16.30.

Voiko sama s-postiosoite olla käytössä monen eri kauppiaan käyttäjällä?
Kyllä voi.

Voinko hakea tunnukset kelle tahansa?
Suosittelemme, että kauppias hakee tunnukset itselleen ja luo tarvittaessa palvelussa tunnukset muille käyttäjille, esim. kirjanpitäjälleen.

Olen unohtanut käyttäjätunnukseni. Miten saan uuden?
Tarkista ensimmäisenä sähköpostisi. Olet saanut käyttäjätunnuksen sähköpostilla osoitteesta  korttitilityspalvelut(at)nets.eu. Mikäli et löydä tunnuksia sähköpostistasi, voit olla yhteydessä Korttitilitysten raportointipalvelun sisäänkirjautumistukeen sähköpostitse korttitilityspalvelut(at)nets.eu tai puhelimitse (09) 6964 6337.

Olen unohtanut salasanani. Miten saan uuden?
Palvelun sisäänkirjautumissivulta löytyy linkki 'Salasana unohtunut?'. Klikkaa linkkiä ja syötä käyttäjätunnuksesi. Saat uuden kertakäyttöisen salasanan sähköpostiisi.

Haluan muuttaa käyttäjätietojani. Kuka voi tehdä muutoksen?
Jos kyse on Super Admin tunnuksesta, tee muutosilmoitus Netsiin. Jos kyse on Admin tai Basic User –käyttäjän tiedoista, pyydä muutosta yrityksesi yhteyshenkilöltä.

Mitkä ovat Korttitilitysten raportointipalvelun käyttöön suositeltavat selaimet?
Korttitilitysten raportointipalvelua käytettäessä suosittelemme Microsoft Explorer -versioita 6, 7 ja 8 sekä Mozilla Firefox versioita 2.0-3.6.